مصالح ساختمانی

در وبلاگ ما مقالات مربوط به انواع مصالح ساختمانی را پیدا کنید.

مصالح ساختمانی

در وبلاگ ما مقالات مربوط به انواع مصالح ساختمانی را پیدا کنید.

انواع نرده استیل و قیمت نرده استیل

در ساختمان ها نرده کارایی زیادی دارد و در قسمت های مختلف ساختمان می توان از نرده استفاده کرد. یکی از مکان های مهمی که از نرده استفاده می شود تراس ها می باشد. نرده تراس خیلی مهم است که بسیار با دوام و مقاوم باشد. امنیت تراس خیلی مهم است. 


نرده استیل

انواع نرده ها از نظر جنس

نرده چوبی 

نرده استیل 

نرده فلزی 

نرده شیشه ای 

 

 

در میان همه این نرده ها نرده استیل از مقاوم ترین و محکم ترین انواع نرده می باشد که با همه شرایط استقامت خود را دارد. نرده استیل ضد زنگ می باشد و در برابر رطوبت بسیار مقاوم می باشد.

نوع استفاده از نرده استیل 304 می باشد که ضد خش است و خیلی محکم می باشد و قابل شستشو است.

نرده استیل ها در انواع مختلف وجود دارند و با توجه به متراژ نرده استیل، جنس نرده استیل، طرح مورد نظر و هزینه حمل و نقل،  قیمت نرده استیل متفاوت می باشد.

قیمت نرده استیل

 

قیمت نرده استیل در دو نوع 304 و 201 بسیار با هم متفاوت است شما باید اول ببینید چه نوع کیفیتی را می خواهید و برای شما کارایی دارد.

نرده استیل شما می تواند ترکیبی استفاده شود یعنی شما می توانید نرده استیل خود را با توجه به طراحی فضای خود با چوب یا شیشه ترکیب کنید.

قیمت نرده استیل  304 بالاتر از 201 است  ولی کیفیت و مقاومت ها با هم فرق دارد.

نرده استیل ها در راه پله نیز استفاده می شود امروزه در بعضی از خانه ها و ادارات پله وجود دارد شما می توانید با توجه به دکوراسیون محیط شما می توانید نرده استیل مورد نظر را انتخاب کنید بعضی نرده استیل ها به صورت طلای است که بسیار زیبا می باشد و بعضی از نرده استیل ها ترکیبی از شیشه و استیل است که زیبایی زیادی به محیط و پله می دهد و قیمت نرده استیل ها با توجه به نوع  متفاوت می باشد. قیمت نرده استیل طلایی نسبت به قیمت نرده استیل های دیگر بیشتر است چرا که در کنار امنیت بخش دکوراتیو را در بر می گیرد و زیبای محیط را چند برابر می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.